בוקר טוב,
אשמח לעזרה בעיצוב חדר ארונות
אנחנו בשיפוץ בבית ויש מרפסת שרות ארוכה שהחלטנו להקצות ממנה חלק לחדר ארונות מתוך חדר שינה.צירפתי תמונות שיעזרו להבין. לפי מה שקראנו כדאי שחדר ארונות יהיה 1.50 לפחות. האורך הוא 1.80. ודלת מינימום 70. בעלי שבר את הקיר והשאיר מצד ימין 60 ס"מ ואז דלת של 70 ס"מ .אם אני אכן עושה 1.50 רוחב נשאר רק 20 ס"מ בצד השני וזה לא מתאים למדף ולא לכלום. אפשר לגנוב עוד 10 ס"מ מהמרפסת שרות אבל גם אז זה יהיה מדף של 30 ס"מ (לא רוצה לגנוב יותר מידי מהמרפסת שרות כי שם יהיה המחשב)
אשמח לעזרה איך לעצב את החדר. האם זה נכון להשאיר מדפים של 60 מצד שמאל ומצד ימין 30 או לשבור את הקיר וליצור מדף מימין של 40 ואז משמאל מדף של 40?
תודה רבה