יש לנו דירה עם תקרה נמוכה 2.32
הזמנתי ארון ושאלו אותי איזה גובה אני רוצה
האם 2.30- זה בסדר או שתהיה בעיה להרכיבו וכדאי 2.20 ? המרכיבים באים עם ההובלה של הארון אז הם מיומנים בזה. אין להם בעיה להרכיב ארון שיש רק 2 סמ הפרש לתקרה? ואפילו אם היה רק סמ 1 הם היו מצליחים?