שלום.
יש לי חדר שקיים בו מדפים ואני רוצה רק לסגור את החלק הזה בדלתות הזזה מרצפה עד תקרה. מפתח בין הקירות 3 מטר וגובה 2.66
איך עושים זאת שיהיה יציב(מדובר ב3 דלתות). האם זה סיפור ועדיף לעשות עם גוף ארון. המטרה היא לחסוך את עלות פנים הארון ולהסתיר את כל הבלאגן שקיים שם