חדר הארונות המיועד שלנו הוא כמצורף בתרשים- 175 על 190. דלת כניסה פנימה
אנחנו זוג, מבולגנים מאד...כיום יש לנו ארון הזזה 4 דלתות ו2 מהם תמיד פתוחות ומראות את פנים הבלגן...
לגבר-הרבה חולצות מכופתרות, בעיקר קיץ (משתשמ מעט בחורפיות), סוודרים לקיפול וחולצות T
לאשה-בעיקר מקופלים,קצת שמלות וחצאיות.
אנחנו גם לא מהגבוהים-כל מה שמעל 160 לא בר השגה, ולמדנו שמדף בגובה רצפה גם לא יעיל והבגדים שם צוברים אבק
זה אמור להיות הארון היחיד בבית ולכן אמור להכיל גם מצעים, שמיכות וכו´
איך היית מייעץ לנו לבנות את חדר הארונות? על 3 קירות עם פינות? 2 קירות מקבילים? הרבה סלסילאות? מגירות נעלים?