לאט לאט...
בשלבי גמר בבניה וצריכים להחליט כמה עקרונות בנגרות:
א. גובה התקרה 3.10 האם הארונות יהיו עד למעלה?
ב. מאיזה חומרים להזמין ארונות? הרי זה לא ארונות שנפרק כשאנחנו עוברים לעוד דירה שכורה... כך אני מקווה.
ג. איזה דלתות- הזזה? רגילות?
נניח בחדר שינה הורים יש תכנון לארון בגובה 3.10 כאמור וברוחב 3.60. הפרט המשמעותי שהארון מצד ימין של המיטה במרחק 75 ס"מ כך ש2 מ´ מהארון מוגבלים ע"י המיטה.
ד. מגרות- האם עדיף פנימיות או חיצוניות?
ה. נעלים- מהם הפתרונות המקובלים כיום שהחליפו את המגרה התחתונה שתמיד נתקעה בילדותי?
ו. אצל מי????
אשמח להתחיל עם חדר השינה שלנו.
המלצות יתקבלו בברכה.