שלום
ארון אורך 4.80 גובה 2.40 חלוקה פנימית 5 תאים חלוקה ל-4 דלתות. הייתי מעדיף 3 דלתות אבל זה גדול וכבד מדי.
איזו חלוקה פנימית מהשניים עדיפה? האפ יש רעיון לחלוקה טובה יותר?
איך החלוקה של 4 דלתות יחסית ל- 5 תאים?
הדלתות עם חיפוי מראה אפורה, מה דעתכם?
תודה