שלום, מבקשת עזרה בהחלטה לגבי חלוקת ארון נישה ל3 או 4 דלתות.
ארון בגודל 288 ס"מ
בחנות אומרים כי כדאי לעשות חלוקה ל 4. 2 מדפים ושנים תלייה. וכי חלוקה ל3 יוצרת מדפים ארוכים מדי ומצריכה מדף עבה שהוא יותר יקר.
לי לעומת זאת נראה כי רוחב 70 ס"מ (ויש גם 2 מגירות תחתונות באמצע ) קטן מדי ולא יוצר מספיק מדפים. ואז יש יותר מדי תליה.
האם כדאי להשקיע במדף עבה וליצור חלוקה ל 3 ומדפים ארוכים יותר ואז תליה בחלק אחד כשהעליונה יורדת עם מנגנון.