אנחנו מתכוונים להניח פרקט בחדר שינה. ומתוכנן ארון ברוחב 245 וגובה 240 (יש הנמכה). הארון מקצה קיר ועד לשצה השני ובגובה עד להנמכה. אנחנו מתכננים להתקין את הארון אחרי הפרקט. נכון? או שכדאי לשים את הארון לפני הפרקט כך שיעמוד על הריצוף ולהניח פרקט עד לסוקל. אני כבר הזמנתי חומר לכל השטח כך שחיסכון עספי לא יהיה