שלום,
אני צריך להוציא את דלת הארון של בתי (דלת מראה) כדי לנקות ולהחליף גלגל.
המנגנון הוא פנימי תחתון, מכלול גלגל שחור בתוך מסגרת פח כזה עם בורג כיוון למעלה.
אשמח להבין את הטריק להוצאת הדלת- כשאני מרים אותה אז החלק עם הגלגל נשאר במסילה ואז לא ניתן להוציאה.
ודאי יש איזו דרך לתפוס את המנגנון בתוך הבית שלו , או איזה "קלאץ" לשחרר.
אודה למיש שיסייע להבין את הטכניקה
אבי