להתרחק כמו מאש!
סיפקו לי ארון שבור, דפיקות בצבע, מדפים לא לפי הסקיצה.
משכו אותי במשך חודשים רק כדי לאלתר "פתרונות" שלא היה לי ברירה אלא לקבל את המצב.
כמעט בלתי אפשרי לתפוס אותם בשירות לקוחות.
חוסר מקצועיות, חוסר אמינות.
מדובר בנוכלים שכדאי מאוד להתרחק מהם.