מתלבטת כמה דלתות לשים לארון ברוחב 348. שתיים או ארבע? מבחינת נוחות השימוש וגם מבחינת העמידות בפני תקלות, יציאה ממסילות וכו´. כמו כן אשמח לעצות לגביי גודל המודולות של החלוקה הפנימית? כמה רוחב מדף?
יש אפשרות גם לארון פתיחה. האם מנגנון של טאץ´ צפוי ליותר תקלות מאשר ידיות פתיחה רגילות?
תודה לעונים