יש לי ארון בגדים 2.10x 2.45 מעץ מלא בן25 שנים. בסך הכל הוא יציב וחזק וניראה בסדר אבל חלק מהצירים של הדלתות לא מתפקדים טוב וקשה לי להתכופף למדפים הנמוכים.גם רוצה להחליף את הדלתות לבהירות יותר ולהוסיף יחידה משולשת בקצה אחד שלו...האם כדאי לשדרג אותו עם נגר ולהחליף דלתות, להוסיף מדפים נשלפים ויחידה נוספת או שכבר עדיף לקנות ארון חדש ומתוכנן לפי הצרכים?