היי. מאילוצים של גודל בית וצורת המגרש התקבל חדר ארונות בעומק של 1.67. האם זה מספיק או שיהיה צפוף מדי?
אורך החדר הוא 3.5 מטר בערך, מתוכנן ארון עם דלתות הזזה כך ש65-67 ס"מ מתוך ה-1.67 תפוסים לארון מה שמשאיר מסדרון ארוך וצר. עד כמה זה עלול להפריע? בקצה השני של החדר ביטלנו את המשך הארון בצורת ר והוספנו חלון של 80 ס"מ רוחב.