אני מעצבת חדשה, מתכננת כרגע לראשונה ארון בגדים לחדר ילדים. יש לי מס´ שאלות:
1. בקשר לצוקל- המסד, האם מספיק שיהיה 5 ס"מ בלבד? פשוט אני רוצה ליצור ארון שייראה כמסגרת ובתוכה הדלתות ישרות בגובה הארון. שולחת תמונה להסבר.
2. כנראה נזמין מנגר את הארון, ונגר פרטי איך שאני יודעת פחות יודע לשחק עם דוגמאות בדלתות חזית, איך אוכל ליצור בכל זאת מראה יפה, האם רק על ידי משחק של צבעים?
3. כפי שראיתי היום עושים דלתות ברוחב 50 ס"מ ,ולא כמקובל בעבר 40, האם דלת ברוחב כזה על כל אורך הארון, כלומר בגובה 240, אם עשויה mdf,אינה כבדה מידי לפתיחה?
4. שוב, בקשר לדוגמת הארון, בארון כפי שדיברתי למעלה, אם הדלתות נכנסות בקו ישר עם הניצבים, מה גורם לדלת להסגר טוב ולא להכנס פנימה, האם צריך משהו שיתפוס אותה מבפנים ע"מ שתיסגר טוב?