שלום רב,
אני מעוניינת לתכנן חדר ארונות עבור חדר שגודלו 1.4*1.9 . לחדר זה יש פתח של כ-0.7 ללא משקופים. אשמח לקבל הצעות לעיצוב החדר.
1. אני חושבת שעדיף חדר "ר" על תכנון "ח"-עקב מגבלת גודל החדר-אני צודקת?
2.האם כדאי למקם דלתות הזזה בתוך החדר או למקם דלת בפתח חדר הארונות
3. מעוניינת בארבעה מגירות ועוד שני מגירות לנעליים
צירפתי קובץ