היי ,
יש לי שתי נישות בחדר שינה האחת באורך 2.20 וגובה 3.20 והשניה באורך של מטר .
חשבתי ב2.20 לעשות ארון הזזה שכולו זכוכית לבנה קליר , רבל אני רוצה לשלב עם משהו או זכוכית בגוון שונה , ואיך כדאי לחלק את הפסי אלומיניום , הריצוף שיש אפור בהיר חדר שינה יהיה לבן שלייפלייק . בנישה השניה חשבתי לעשות מגירות עמוקות למטה לאחר מכן 2 מדפים פתוחים ולמעלה שתי דלתות נפתחות לאחסון , מה אתה אומר ?