שלום רב דקלה
את המעקה יש לחבר מהצד של הקיר ולא מלמעלה , זה המצב הרצוי . עדיף לעשות את ההכנה למעקה את כל הקידוחים והריתוכים , אבל ממש את הלבשת המעקה , או חיבורו הסופי , אחרי הפרקט , זה מקל מאד על התקנת הפרקט. אם איש המעקות אומר שכל חיבור המעקה קשור לריתוכים ועבודה מלכלכת , תתקנו קודם את המעקה אחר כך את הפרקט . אם המעקה מגיע מלמעלה בכל זאת יש גם לזה דרך עבודה נכונה .....
תצרי איתי קשר דרך המייל אכתוב לך .
בברכה חייים חן פרקט