אשמח לקבל תשובה לעוד שאלה - מה המרווח המינימלי הדרוש להתקנה של תשתית ושל הדק עצמו? הבנתי מכמה מתקינים ש-5 ס״מ אמורים להספיק לתשתית ולדק יחד (לא דק אורן אלא אלה שהם בגובה של כ-2 ס״מ). מאחרים הבנתי שפחות מ-9 ס״מ לא יספיקו ומי שמציע התקנה בגובה של פחות מ-9 ס״מ עושה טעות חמורה ואני אשלם על כך...
אשמח לקבל הסבר גם לכך כיון שזה יכול להשפיע על ההחלטה. כמובן שאם אפשר להתקין תוך שימוש ב-5 ס״מ, זה עדיף כי אז לא אצטרך לשבור את הריצוף הקיים..
תודה רבה מראש.