שלום,
אני מתכננת בבית חדש שיבנה פרקט ברובו של המבנה,
יש לי מספר שאלות:
1. מה עדיף מתחת לפרקט מדה או ריצוף זול?
איזה סוג של חומר לשים בין לבין? (רצועות ספוג עם אלומניום? או בלי אלומניום או משהו אחר)
2. אם אני רוצה פרקט אחיד לחלל הבית וחדרי השינה שיתאים גם במטבח איזה סוג פרקט עלי לחפש ואיזה עובי הוא? על מה לשים לב בבחירה?
3. בבית אחר שעובר שיפוץ בימים אלה, הסרנו פרקט שהורכב לפני 3 שנים, הסתבר כי ברצועות האלומיניום מתחת לפרקט היה עובש כיצד ניתן להמנע מזה?
4. אני מעונינת להטמיע את הפנל בקו אפס עם הקיר, האם יש משהו שצריך לקחת בחשבון עבור זה?