שלום,
עברנו לדירה חדשה לפני כחצי שנה. בדירה הותקן פרקט עץ של קוויקסטפ בגימור שמן. מנקים את הדירה באופן שוטף אחת לשבועיים ולפרקט משתמשים בחומר של BONA שמותאם לפרקט עץ בגימור שמן.
כל כמה זמן יש לבצע "טיפול" קצת יותר רציני לפרקט? זכור לי כשקנינו אותו נאמר שיש לבצע אחת לשנה אם אינני טועה נקיון ואז לעבור עליו עם שמן מיוחד. אשמח לדעת מה פרק הזמן המומלץ לטיפול כזה ואיזה חומר מומלץ לצורך כך. תודה רבה.