רצינו להגן על פרקט העץ שהותקן על ידי קרטון גלי ובכמה נקודות חיזקנו בנייר דבק הלבן החלש יותר. לאחר הורדת הקרטון נותרו בכמה נקודות שאריות דבק. ראיתי בפורום את ההמלצות על חימום בפן ושפשוף או שימוש במים חמים עם סמרטוט סחוט וכמו כן המלצה על מסיר החומרים האקולוגי של ntsi. האם מישהו יכול להעיד ממקור ראשון על הצלחה באחת השיטות האלה? תודה רבה!