אנו עומדים לפני כניסה לדירה חדשה ויהיה בה פרקט בכל הבית למעט באמבטיות. מדובר על פרקט תלת שכבתי ולא למינציה. ההתלבטות היא לגבי המטבח והאם להתקין את הפרקט עד לצוקל או להכנס ממש מתחת לארונות. מה עושים עם מקרר שמתחת אליו אין צוקל? אשמח לשמוע עצות בהקדם. זה מתוכנן לשבוע הבא. תודה רבה וגמר חתימה טובה.