שלום
מתקין הפרקט למינציה טוען שאת הפנל מחברים רק לקיר ולא אוטמים מלמטה בחיבור הין הפנל לפרקט. ההגיון שלי אומר הפוך. אחרת איזה איטום יש? מי צודק?
באיזה חומר מומלץ להדביק הפנל? קראתי על קיט מונטאז או v8 לגבי הדברת פנל פולימרי להדבקה ואיטום בחדר שמרוצף בגרניט פורצלן. זה רלוונטי גם לפרקט?
תודה