שלום,
התקינו אצלי פרקט לפני מס 3-4 חדשים.
כאשר הולכים על הרצפה, במקומות רבים יש רעשים, כאילו יש רווח בין הרצפה לפרקט.
כאשר שאלתי את המתקין, הוא אמר שהרצפה הייתה מאוד ישנה, והמרצפות לא ישרות ( שזה הגיוני).
שאלתי היא:
האם זה בעייתי?
האם זה אומר שהוא לא שם חומר מבודד מתחת לפרקט?
האם כל הבעייה היא ה´חריקות´ או שזה בעייתי בהמשך?
אודה על תשובה
תודה!
מינה