ההנמכה שביצעתי עבור הפרקט בחדרים היא עובי מרצפת הגרניט פורצלן . כ10 ממ .הדלתות פנדור יוניק צבוע בתנור
מצאתי דגם קויק סטפ שמצא חן בעיני שהעובי שלו 9.5
האם יתאים ולא יהיה צורך לקצר דלתות כיון שאני דואג מפגיעה בצבע בתנור של הדלת במידה ויהיה צורך לקצר אותה .תודה