שלום,אני מתגוררת בדירה שכורה, הריצוף ישן ויש חלקים שהוא די עקום.
גודל הדירה לפחות 55 מטרים.
רק בחדר האמבטיה יש ריצוף חדש.
במטבח הריצוף הכי מזעזע, מומלץ להתקין פרקט במטבח?
אשמח לקבל הצעה ובגלל שזאת דירה שכורה ,מעדיפה לחסוך בהוצאות עד כמה שניתן.
תודה וחג שמח
שוש