שלום, קניתי שטיח שאגי (קוויבק) לפני כשבוע. כשפתחנו אותו הרחנו ריח של שטיח חדש אך עם הזמן הריח הזה מתגבר ולא נעלם. בשישי הוצאנו לשעתיים לשמש ולרוח. זה עזר אבל אחרי יום הריח חזר וזה פשוט מסריח. מריחים מיד כשנכנסים לסלון. האם ככה זה בשטיחי שאגי? יש מה לעשות חוץ מלהחזיר לחנות? אנחנו מאוד אוהבים ת´שטיח, אבל לא את הריח... תודה מראש