שלום רב
אנחנו בתחילת שיפוץ גרים בצפון ,
נורא רוצים להעיף את ההסקות שעל הקיר וחשבנו לעשות חימום תת רצפתי, ומעליו פרקט, אבל עכשיו הבנתי שאני צריכה לפרק את הריצוף הישן לשים את החימום להרכיב ריצוף מחדש ורק עליו פרקט. זה ממש מטורף ויקר.
דחוף פיתרון בבקשה אחרת אני חייבת לותר או על החימום או על הפרקט וממש לא בא לי לוותר על אחד מהם.
תודה רבה לכל העוזרים
נורית