כמו שגיורא אמר, כמות הכסף שהיתה מיועדת לבניה חדשה בקרב ציבור הלקוחות הפוטנציאליים, נחתכה בעשרות אחוזים.
תזרים המזומנים של הקבלנים, נפגע באופן אנוש והבנקים לא יגדילו את האשראים ללא בטחונות מתאימים.
אנחנו צפויים לראות מלחמת מחירים קשה ומעשי מרמה, בעקבות מאמצי קבלנים, להנשים את התזרים.
כלפי חוץ, וודאי שנחזה בחדשיים הקרובים, ירידת מחירים, אבל מי ש"בונה" על זה, צריך להבין שהוא מבצע הימור מסוכן.
בתקופות כאלה, ממליץ לכל בונה פוטנציאלי, לבצע בדיקת איתנות פיננסית, על הקבלן שאיתו הוא מתכוון לסגור עסקה.
זה עולה אי אילו שקלים, אבל זה נותן מנוחת דעת.