סילר על בסיס סילוקסן
-עיין בהפניה הראשונה בגוגל כאן-
https://cse.google.co.il/cse?q=%D7%A1%D7%99%D7%9C%
D7%95%D7%A7%D7%A1%D7%9F+%D7%90%D7%99%D7%98%D7%95%D
7%9D&ie=utf-8&hl=he&cx=partner-pub-567
5572288465854%3A1534826642&forid=1
כגון רדוסיל ומותגים רבים נוספים הוא מוצר זול שעלותו לקירות חוץ של דירה שלמה יכולה כמה מאות שקלים ו3-4 שעות של התזה בעזרת מרסס ידני או 1-2 שעות עם מרסס גב.
זו עבודה שאינה מקצועית וניתנת לביצוע על ידי כל אחד.
מה שכן, התועלת בפעולה כזו מוטלת בספק גדול שכן על פי תיאורך נשמע שאצלך (בכפוף לבדיקה שמדובר בהתעבות ולא בחדירת מי גשם )מדובר בבעיה נפוצה של חוסר בידוד תרמי- בעיה שתפתר רק על ידי הוספת שכבת בידוד מבפנים או מבחוץ.
בהצלחה