אמר המהנדס- "כל עוד....דואגים לבצע ניקוז תקין לאדמה שמסביב המבנה לא תהיה שום סכנה למבנה"..
מהתרשמותי בשטח לא נראה לי כי קבלנים מבצעים באופן רגיל ניקוז היסודות אפקטיבי אם בכלל.. לכל היותר ניקוז עילי שמשאיר את היסודות חשופים לרטיבות מתמשכת, כך שהנחת היסוד המובנית ברישא של האמרה טעונה אימות ומעמידה בספק את מסקנתה.
בהצלחה