בדו"ח הקרקע אין שום התייחסות לאגרסיביות הקרקע,שאלתי את יועץ הקרקע לגבי זה ואמר שאין צורך לבצע בדיקת מעבדה מהסוג הזה לבתים פרטיים בייחוד שהאזור בו אני בונה רחוק מלהיות קרקע מזוהמת( הקרקע היה אזור ענק של קוצים ודרדרים במשך עשרות שנים, לא עברו בו אנשים ולא גידלו עליו גידולים חקלאיים).
למהנדס אין מושג מה רשמת, יש לו ניסיון של 18 שנים ותכנון מאות של מבנים ולא נתקל בבעיות במבנה בגלל שלא המליץ להוסיף תוסף לבטון, טוען שכל עוד מיישמים את הברזל נכון עם שומרי מרחק תקינים ודואגים לבצע ניקוז תקין לאדמה שמסביב המבנה לא תהיה שום סכנה למבנה, ועוד 50 שנים שנהיה בריאים.