במידה ואני עושה את החפירה עכשיו אני מבצע אותה באישור מיוחד מועדת התכנון בטרם קבלת היתר בניה.
הסיבה לכך הוא שאני מבצע את זה עם קבלן עבודות הפיתוח תשתיות ולא עם הקבלן שלד שלי.
הקבלן שלד לא יכול לעלות לשטח לפני ינואר ומצד שני קבלן הפיתוח מוכן לתת לעשות לי מחיר זול מכוון שהוא עכשיו חופר תעלות ביוב בשכונה ונמצא עם כלים כבדים.
איך עושים כזה ניקוז - האם צריך לקדוח כמה בורות במיקרופיל ולמלא אותם בחצץ או שיש דרכים אחרות.
החשש שלי שהבור של המרתף לא יהפוך לכנרת 2.