בדרגות החשיפה הגבוהות, יש ייתרון מובהק, הנדסי וכלכלי, למענה התפקודי.
בדרגות חשיפה גבוהות, הבטון יקר בכל מקרה.
מוסף מעכב קורוזיה עולה ליצרן הבטון פחות מתוספת עודף צמנט ושימוש בסופר-פלסטיזסייזר יקר (מפחית מים על-פלסטי).
המטון התפקודי חוסך גם בהיבטים נוספים:
- אינו מצריך תוספת ברזל
- מאפשר הקטנה של עובי הכיסוי
- הבטון ידידותי יותר לקבלן, פחות מתחמם ופחות נוטה לסדיקה.
- במקרים של שגיאות יישום (סגרגציות, כיסוי חסר, סדקים, ועוד) הפיתרון למשך השרות כבר מובנה בבטון.
בהצלחה