שאת הטעויות של המתלמדים רואים שנמצאים רק בתוך הבית
הכסף לא משקר
אני גם הלכתי ככה כמו ראש בעיר היה לי אדריכל בין 60 שהיה מצייר ומבין עניין
ביקש ממני 37 אש"ח אבל לא רציתי לשלם סכום כזה גבוהה והלכתי עם הראש בקיר הלכתי לאדריכלית מתלמדת שעשתה לי בית כמו הפרצוף שלה אין מקום במטבח הפינת אוכל בתוך המטבח בצורה כזו שאין מקום לאורחים בחגים
כל השרטוט של הגינה הכל צר
חבל על הזמן הבית ניראה יפה אולי מבחוץ ופוזה נטו אבל לא הנגישות של הבית ממש על הפנים זה מה שקורה שמחפשים לחסוך
חומר למחשבה
את הבית מכרתי ובניתי משהו חדש
הספיק לי שנתיים של סבל והלקח נלמד