דעתי ונסיוני כקבלן היא 50000ש"ח אבל יש קבלנים שהעלות אצלהם70000ש"ח במצב זה גג הבטון יותר יקר -בעלות שאני ציינתי אין הפרש ביניהם -ובזה בניטרול גורם ההפרש נשאר מה אתה חושב מהכדאי לעשות בטון או רעפים
ושאין הפרש לדעתי אם יש אותם תנאים שהזכרתי קודם אז גג בטון הוא עדיף