בתוספת שאתה מבקש, נכנס:-
כ-2 טון ברזל - 7,000 ש"ח
כ-4 מ"ק בטון - 1,200 ש"ח
2 קידוחים לכלונסאות - 1,000 ש"ח (אם זה לא מיקרופייל)
עבודת תפסנות - 1,300 ש"ח
עץ, מסמרים, חוט שזור - 500 ש"ח
פרוק וניקוי - 500
סה"כ - 11,000 ש"ח
רווח קבלני - 3,000 ש"ח
מע"מ חלקי- 2,000 ש"ח
הכל ביחד- 16,000 ש"ח.
יכול להיות, שיכנס שם, קצת פחות ברזל, זה המקום היחיד, שיכול לעזור, לכל מי שטוען, שהמחיר מוגזם
וגם אז, הסטיה יכולה להסתכם ב לא יותר מ-1,000
אנשים שוכחים, שהקבלן שזכה במכרז הקבוצתי הזה, זכה בזכות מחירי הריצפה, אותם נתן, בתקווה להנות משינויי ותוספות דיירים.
זהו מהלך עיסקי ידוע ולגיטימי ונסיון ה"דה-לגיטימציה" שמנסים לעשות למהלך כזה,
פסול בעיני !