היי, קניתי דופלקס ישן במסגרת השיפוץ אנו בונים מגדל של שני ממדי"ם כאשר המיקום הטוב ביותר הוא בקיר בו מחובר החשמל לבנין. מה צריך לעשות המקרה כזה? אמרו לפנות לחברת חשמל לבקש להזיז את החיבור ובאותה הזדמנות להגדיל לתלת פאזי. מי יודע מה העלות ? ראיתי שיש מחשבון בחברת חשמל אך לא יצא לי ברור מה העלות והאם זה מחיר לשני הדיירים או לכל דייר בנפרד וכמה זמן זה לוקח? אשמח על כל מידע בנושא.תודה