אהלן אשמח להבין מה צריך לעשות וכמה זה אמור לעלות :
אני רוצה להתקין כיריים אינדוקציה במקום גז .
נאמר לי בחנות היבואן שהכיריים מצריכות תלת פאזי או לפחות 32 אמפר בשקע המיועד.
אין תלת פאזי בבית ולא סגור שהשקעים בכלל 32 אמפר. רק להסביר זה בית רגיל חד פאזי שקעים רגילים.
מה צריך לעשות במקרה הנל ?(עי חשמלאי מוסמך )
רכשתי קולט מעוצב שאמור להחליף קולט אי עם שירשור שזורק אויר החוצה.כיום יש פתח בתקרת גבס וממנו יוצא צינור 37 ממ היקף טלסקופי
צריך לפרק אותו מהתקרה ולסתום את החור ורק אחכ להתקין את הקולט שרכשתי זה קולט עם מפוח פחם בלי שרשור שמותקן כמו בית מנורה עם 3 חותי ברזל עדינים.
כמה צריך לעלות פירוק של הישן תיקון של הגבס למצב של התקרת גבס ? ולאחר מכן כמה תעלה התקנה של הקולט החדש (כמו שהסברתי )
ושאלה אחרונה ...בחדר שינה יש מנורת ספוט שקועה עגולה בתקרה . ברצוני לתלות במקומה מנורה סופר עדינה מנימסליטית ממש פס דק מלבני
בשבל זה צריך להוציא את הספוט ולסתום כביכול את החור בצורה שרק חוט חשמל דק יבצבץ החוצה
כמה עולה כזה דבר ?
ובחישוב גלובלי כמה אמורה לעלות כל העובדה הנל ?