שלום
בשעה טובה ולאחר טקס הבירוקרטיה הישראלי אני לקראת קבלת היתר בניה לקומה נוספת בבית קיים (תחילת בניה מייד לאחר הפסח הקרוב) הבית באזור שוהם.
מצ"ב תוכניות + צילומים של הבית כיום
ברור לי שאין כמו לראות בעין אבל מבחינת סינון ראשוני זה נראה לי כמו רעיון נכון
כמו שניתן לראות בתמונות חצי בית מכוסה בגג וחצי פתוח כאשר בחלק הפתוח ישנו קיר עד גובה 1.2
לפי התוכנית מדובר בהמשך 2 קירות (מערבי+צפוני)לגובה עד לגובה תקרה + קיר מזרחי שמתחיל מהרצפה לגובה תקרה ואז יציקת גג בטון 10 ועליו גג רעפים + בניית מדרגות מתוך הבית הקיים לקומה החדשה (כבר קיים חלל מתאים)
אין צורך בממ"ד ולא נדרש להתעסק עם חשמל ואינסטלציה בשלב הזה
תודה