שלום,
אני רוצה להבין מהי העלות הכוללת של הגשה להיתר- אדריכל, מהנדס, קונסטרוקטור, מודד ומה שנדרש מבחינת האישורים.
מהות העבודה: הרחבת דירה בבית משותף במרכז בקומה שניה בכ-30 מ"ר.
האם העלות משתנה במידה ומדובר בהכשרת חריגה קיימת (בנו לפני כשנתיים לפי התב"ע אבל לא קיבלו היתר מראש)?
האם העלות משתנה במידה ומדובר בבניה על גג מרפסת של השכן (לכאורה פשוט יותר מהרחבה בלי שבנויה קומה ראשונה ואז צריך כלונסאות)?
כמו כן, בנוסף לעלות האישורים כאמור לעיל, מה ההערכה של עלות הבניה עצמה (עד מפתח)?
חשוב להדגיש שמבחינתי אין בעיה שסטנדרט הבניה יהיה ביניני מינוס. זו דירה שכנראה להיות בעתיד תלך לפינוי בינוי כך שהמטרה העיקרית של ההרחבה היא שיהיה שטח גדול יותר של הדירה ולכן אני מתכוון להשקיע את המינימום הנדרש (הדירה תושכר).
ברור לי שהעלות יכולה להשתנות אבל אני מנסה להבין סדרי גודל.
תודה מראש