שלום לחברי הפורום
אני ושותף מתכננים לקנות מגרש שיש עליו כיום בית ישן של כ 70 מר המיועד להריסה.
בתכנון לבנות דירת גן של כ 140 במפלס אחד עבורי, ומעליה דירת גג של 180 מר ב 2 מפלסים עבורו.
הגישה למגרש נוחה והקרקע מישורית.
אוכל לקבל הערכת עלויות לבניה סטנדרטית +? ובאיזה יחס העלויות נחלקות ביני לבינו? לדוגמא בעלויות פיתוח השטח, הגג ואולי דברים נוספים שלא חשבתי עליהם.
תודה רבה למשיבים