שלום
אני מעוניין לרכוש בית שהקומה התחתונה היא בנויה רק ברמת מעטפת עם ציפןי אבן והיתר בנה. הגודל של קומה זו היא 80 מ"ר
לצורך הערכה של שווי הבית אשמח לשמוע כמה אחוז מעלות כלל הבניה נחסכו בבנית המעטפת?
ואולי מישהו יודע מהי השומה על המעטפת? מה השווי שלה ביחס למר בנוי?
תודה רבה