שלום חברים.
אשמח לקבל הערכת מחיר כמה תעלה הכנת והגשת בקשה לבניה על הגג.
מדובר בבית משותף בן 4 קומות באיזור תל אביב, פרדס כץ-בני ברק למען הדיוק, ואני שוקל להגיש בקשה לאישור במסלול המהיר של אישור תוך 45 יום, שלהבנתי תואם את התב"ע המאושרת במקום, בבניה של 40 מ"ר מעל דירה של 60 מ"ר.
מה יהיו העלויות של הכנת והגשת הבקשות, אדריכל, קונסטרוקטור וכו´?
ומה בערך האגרות וכדומה שצריך לשלם לעירייה בתהליך הגשת הבקשה?
והאם יש הבדל בין תוכניות לבניה רגילה או לבניה קלה?
בשלב הזה כאמור רק בנוגע להגשת בקשה להיתר, בלי להיכנס לעלות הבניה עצמה, כי אני שוקל גם אפשרות למכור את הדירה ומן הסתם דירה עם אישור תימכר במחיר גבוה יותר.
תודה רבה