נעים מאוד
וחג שמח ,
אנחנו קבוצה של חברים שנרתמנו לעזור לחבר , בחור מקסים , נכה צה”ל מאוד קשה , שמתחיל בבניית ביתו המותאם לצרכיו .
לנו אין ידע נרחב בתחום הבניה ולכן נשמח מאוד לקבל מכם חברי הפורום ובעלי המקצוע כל יעוץ , הכוונה , הערות והארות ועזרה … בכל הנושאים הקשורים בבניה .
תהיה זאת זכות גדולה לנו ולכם להשתתף בפרוייקט ולפעול להצלחתו.
תודה רבה ...