שלום.
רציתי לדעת מה העלויות לבניית קומה שניה כ60 מ"ר(שלד בלבד ללא טיח וגמר חשמל וכו´) על בית קיים.
אפרט:
הקומה התחתונה היא גם 60 מ"ר ועם גג בטון.
כך שאת הקומה העליונה לא נדרש יציקת רצפה ולא נדרש יציקת תקרה מכיוון שאני רוצה את התקרה העליונה מגג רעפים.
מה שנדרש זה בניית הקירות כולל חגורות ועמודים.
כולל הכנת יציקת ל4 חלונות(כל חלון 0.8 מ"ר.
גובה בניית הקומה יהיה כ3-3.5 מטר.
חלוקה קירות פנים אני מבצע מגבס.
סך כל המטראז הקירות כפול הגובה יוצא כ140 מ"ר.
אשמח לקבל אומדן לביצוע עבודה זו, כמובן כולל החומר וכולל מעמ.
ובנוסף מה העלות לפתיחת פתח בתקרת בטון בשביל הגרם מדרגות שיהיה. הפתח יהיה כ2 מ"ר.
תודה לעונים.