שלום,בונה בתל אביב כ36 מטר בתוכם 9 מטר ממד.גר בקומה הראשונה,הדייר בקומת הקרקע לא מצטרף לבנייה לכן אני צריך לבנות למטה כ70 אחוז מקירות הממד שלו.היסודות הן 6 כולונסאו בעומק 8 מטר.קיבלתי הצעה אחת בינתיים על סך 280 אלף שח רק לשלד.נראה לי קצת גבוה.מה דעתכם. תודה.