היי, אני מקווה שזה המקום הנכון.
אנחנו שישה חברים שמעוניינים לבנות יחד בהרחבה בצפון הארץ. אנו רוצים לדעת לגבי תשלום לקבלן-
האם אנחנו בכל מקרה חוסכים בהוצאה הזו כאשר אנחנו סוגרים עם קבלן על בניית הבתים, או שיתכן חיסכון נוסף במידה ונתכנן כולנו תוכנית אדריכלית דומה?
כלומר, האם ההתפשרות על תוכנית אחידה לכולנו תתבטא בחיסכון כספי נוסף, או לא בהכרח.
תודה!