שלום לכולם,
אני יזם של פרויקט בתחום הדפסת בתים בתלת ממד.
לצורך חישוב רווחיות שיטת ההדפסה אל מול השיטה הקונבנציאלית הקיימת אני מנסה לברר מס דברים:
1. כמה אחוזים מהווה עלות השלד מכלל עלות הבנייה?
2. עלות בניית השלד מורכבת מהרבה גורמים - מהם הגורמים וכמה אחוזים כל גורם מהווה מכלל עלות בניית השלד?
כלומר כמה אחוזים (בקירוב) מהווה חומר הגלם בטון מכלל עלות השלד? כמה אחוזים (בקירוב) מהווה הברזל? הפועלים? התובלה? וכן הלאה.
תודה רבה=)