שלום
אנחנו לקראת הרחבת דירה בשני חדרים ולאחר מכן שפוץ כל הבית.
שמענו דעות שונות אם כדאי לקחת קבלן אחד לעבודות השלד ואחר לעבודות הפנים, או לקחת אחד עבור הכל. יש שיקולים לכאן ולכאן.
השאלה שלי כאן היא האם מבחינת מחיר, נוכל לקבל הצעה זולה באופן משמעותי אם ניקח קבלן אחד עבור כל העבודה? או שמכיוון שעבודת חוץ ופנים הן עבודות שונות במהותן, לא יהיה בהכרח חסכון משמעותי
תודה.